مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-03دانش

اعزام 100 هزار دانشجو به اردو های جهادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا غلامزاده معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: هر ساله دانشجویان در طی اردو های جهادی، - معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت:در سال جاری سازمان بسیج دانشجویی تلاش دارد تا با حمایت از 1500 گروه جهادی و زمینه سازی اعزام 100 هزار دانشجو در اردو های جهادی گام بلندتری را در گسترش حرکت های جهادی بین دانشجویان بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا غلامزاده معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: هر ساله دانشجویان در طی اردو های جهادی، دانشجویان از سراسر کشور در اردو های جهادی شرکت می کنند و تلاش می کنند تا با ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار کشور در روستا ها و مناطق حاشیه شهر، درصدد کاهش بخشی از مشکلات این مناطق بر می آیند.

پویش عهد خدمت دانشجویان از دوسال گذشته آغاز شده و در آن سعی داریم تا زمینه حضور هر چه بیشتر دانشجویان در بستر اردو های جهادی را فراهم کنیم.

 در سال جاری سازمان بسیج دانشجویی تلاش دارد تا با حمایت از 1500 گروه جهادی و زمینه سازی اعزام 100 هزار دانشجو در اردو های جهادی گام بلندتری را در گسترش حرکت های جهادی بین دانشجویان بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 100 هزار دانشجو به اردو های جهادی

اعزام 100 هزار دانشجو به اردو های جهادی