مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-18اجتماعي

فعالیت 2 مرکز سوادآموزی محلی در ندامتگاه های البرز


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: دو مرکز یادگیری محلی مشارکتی برای سوادآموزی در ندامتگاه های استان فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رؤیا عسگرپور صبح سه شنبه در نشست مشترک معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش البرز با مسئولین اداره کل زندان ها و ندامتگاه های استان اظهار کرد: این نشتی به منظور ارائه گزارش عملکرد سال 1401 و بررسی، رفع چالش ها و مشکلات برگزاری دوره های سوادآموزی و مهارت آموزی برگزار شد.

وی با بیان اینکه دو مرکز یادگیری محلی مشارکتی در ندامتگاه های استان فعال هستند، افزود: مرکز یادگیری امید در ندامتگاه مرکزی و مرکز یادگیری اندیشه نو در ندامتگاه قزل حصار، خدمات آموزشی، مهارتی و حرفه آموزی را به افراد کم سواد و بی سواد ارائه می دهند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به تحقق 138 درصدی حجم ابلاغی سازمان نهضت سوادآموزی در طرح آموزش ندامتگاه های استان گفت: 376 نفر در سال جاری در دوره های سوادآموزی مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 155 نفر در مرکز یادگیری امید، 211 نفر در مرکز یادگیری اندیشه نو و 10 نفر در ندامتگاه شهید کچویی شناسایی و جذب شده اند و آموزش این افراد توسط 14 نفر از کارکنان ندامتگاه های استان و در قالب 28 کلاس در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2 مرکز سوادآموزی محلی در ندامتگاه های البرز

فعالیت 2 مرکز سوادآموزی محلی در ندامتگاه های البرز