مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-29اجتماعي

پرداخت جبران خدمات مصححان تا مهرماه/تصحیح الکترونیکی امتحانات نهایی در مراحل پایانی


رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اعلام کرد با دستور وزیر آموزش و پرورش در جلسه روز دوشنبه 5 تیر ماه شورای معاونین، مقرر شد جبران خدمات مصححان با افزایش 25 درصدی تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید پرداخت شود.

- رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اعلام کرد با دستور وزیر آموزش و پرورش در جلسه روز دوشنبه 5 تیر ماه شورای معاونین، مقرر شد جبران خدمات مصححان با افزایش 25 درصدی تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن زارعی گفت: تصحیح الکترونیکی پاسخبرگ های آزمون نهایی خرداد 1402 به صورت کشوری و بر اساس راهنمای تصحیح مورد تایید دبیرخانه راهبری کشوری دروس و گروه های آموزشی در حال انجام است.

رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش تصریح کرد: در روش تصحیح الکترونیکی، پاسخبرگ ها بدون مشخصات دانش آموزان توسط دو مصحح و به صورت کاملا مستقل تصحیح می شوند، و هویت پاسخ دهندگان برای مصححان قابل شناسایی نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از ثبت نمرات توسط مصححان اول و دوم اگر اختلاف نتیجه کمتر از یک نمره باشد، سامانه به صورت خودکار میانیگین نمرات اعلام شده توسط مصحح اول و دوم را با گرد کردن به نفع شرکت کننده(رو به بالا) به عنوان نمره نهایی ثبت می کند و اگر این اختلاف بیش از یک نمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت جبران خدمات مصححان تا مهرماه/تصحیح الکترونیکی امتحانات نهایی در مراحل پایانی

پرداخت جبران خدمات مصححان تا مهرماه/تصحیح الکترونیکی امتحانات نهایی در مراحل پایانی