مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-21اقتصادي

برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت برای پایداری آب شهر بخشایش درحال اجراست


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با اشاره به افت آب های زیرزمینی و افزایش مصرف در چند سال اخیر گفت: شرکت آب و فاضلاب استان برای تأمین و پایداری آب مشترکان در شهر بخشایش نسبت به مطالعه و انجام اقدامات لازم مبادرت نموده است .

- برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت برای پایداری آب شهر "بخشایش" درحال اجراست ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با اشاره به افت آب های زیرزمینی و افزایش مصرف در چند سال اخیر گفت: شرکت آب و فاضلاب استان برای تأمین و پایداری آب مشترکان در شهر "بخشایش" نسبت به مطالعه و انجام اقدامات لازم مبادرت نموده است .

محمد خانی با اشاره به خدمات رسانی در زمینه تأمین آب شهر بخشایش گفت: شرکت آب و فاضلاب استان در قالب 2400 انشعاب آب، خدمات مربوط به تأمین و توزیع آب سالم و بهداشتی برای 6700 نفر را در شهر بخشایش ارائه می نماید .

وی با اشاره به بروز تنش آبی در شهر بخشایش افزود: در چند سال اخیر بدلیل افت آب های زیرزمینی و افزایش مصرف شهروندان در ایام پیک مصرف شاهد بروز افت فشار و گاهاً قطعی موقتی در شبکه آب هستیم که دراین خصوص نسبت به مطالعه و انجام اقدامات عمرانی اعم از حفر و تجهیز چاه های جدید و نیز تأمین آب از طریق چاه های استیجاری اقدام می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت برای پایداری آب شهر بخشایش درحال اجراست

برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت برای پایداری آب شهر بخشایش درحال اجراست