مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-26سياسي

فرودگاه رشت آماده دریافت گواهینامه فرودگاهی می شود


مدیرکل فرودگاه رشت با اشاره به لحظه شماری برای تأسیس شرکت هواپیمایی بومی در شهر باران گفت: فرودگاه رشت آماده دریافت گواهینامه فرودگاهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیدمحسن میرحسینی مدیرکل فرودگاه رشت امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه کنونی فرودگاه سردار جنگل رشت به لحاظ تعداد برقراری پروازها، اظهار کرد: در حال حاضر فرودگاه رشت با برقراری پرواز در مسیرهای تهران، مشهد، بندرعباس، شیراز، اهواز، کیش، عسلویه و نجف جزو 12 فرودگاه برتر کشور بوده و با تاسیس شرکت هواپیمایی بومی در استان، این نوید را می دهیم که شاهد ارتقای چشمگیری به لحاظ رتبه بندی فرودگاهی باشیم.

مدیرکل فرودگاه رشت با اشاره به رونق پروازهای فرودگاه سردار جنگل در سال جاری، گفت: با تأسیس شرکت هواپیمایی جدید، پروازهای مسیر اصفهان، تبریز و بوشهر برقرار خواهد شد.

میرحسینی با اشاره به آخرین وضعیت فرایند اخذ گواهینامه فرودگاهی گفت: با اجرای عملیات استریپ سازی و زه کشی، فرودگاه سردار جنگل آماده دریافت گواهینامه می شود.

به گفته مدیرکل فرودگاه رشت، با تصویب هیات مدیره، پروژه استریپ سازی و زه کشی، با برآورد هزینه ای بالغ بر 249 میلیارد تومان در مرحله مناقضه قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه رشت آماده دریافت گواهینامه فرودگاهی می شود

فرودگاه رشت آماده دریافت گواهینامه فرودگاهی می شود