مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-05سياسي

اجرای 2500 پروژه عمرانی محرومیت زدایی طی 5 سال اخیر دراستان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اجرای 2500 پروژه عمرانی محرومیت زدایی کلان و خرد طی 5 سال اخیر در استان مرکزی یکی از اقدامات مهم بسیج و سپاه روح الله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی عصر چهارشنبه در آیین تحویل واحدهای مسکونی سیل زده روستای آهنگران با حضور سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و استاندار مرکزی اظهار داشت: بسیج محصول جهاد فی سبیل الله و یک نیروی پایان ناپذیر، کارآمدی توانمند و قدرتمند است که در طی این سال ها با نجات بخشی و رفع مشکلات همواره منشأ خیرات و برکات فراوان بوده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی ملت ایران در برابر قدرت های بزرگ مقتدرانه ایستاده است و بسیج همچون خورشیدی فروزان برای همه منشأ خیرات و برکات فراوان است.

وی تأکید کرد: امروز برای پویایی و حرکت شتابنده به سمت پیشرفت نیازمند تقویت و ترویج فرهنگ بسیجی هستیم که خوشبختانه بخش مهمی از این کار را جهادگران و گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم و آسیب دیده آنجا می دهند.

سردار کریمی افزود: نهضت خدمت رسانی در بخش های مختلف توسط بسیج در استان مرکزی با قوت ادامه دارد و بسیج تا رفع فقر و محرومیت در کشور شتابنده حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2500 پروژه عمرانی محرومیت زدایی طی 5 سال اخیر دراستان مرکزی

اجرای 2500 پروژه عمرانی محرومیت زدایی طی 5 سال اخیر دراستان مرکزی