مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:052023-07-02سياسي

بررسی آخرین وضعیت محور پاتاوه_دهدشت


نماینده کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با حضور بر پروژه پاتاوه دهدشت در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام سیدمحمد موحد در بازدید از محور پاتاوه دهدشت، در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

نماینده کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری این پروژه در سفر دوم ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: بهره برداری این طرح باعث توسعه عظیم در منطقه خواهد شد.

وی با بیان این که پیمانکار این پروژه(قرارگاه خاتم) مطالبات زیادی دارد گفت: امیدواریم این مهم در سفر دوم ریاست جمهوری به استان مد نظر قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پروژه بزرگ ملی دهدشت - پاتاوه به طول 136 کیلومتر در ادامه محور اصلی شهرضا - سمیرم - بهبهان است که ارتباط استان های جنوب کشور از جمله خوزستان را به استان های مرکزی ایران برقرار می کند و نقطه ثقل و میانبر بین استان های قرارگرفته در کریدور شمال به جنوب کشور به حساب می آید.

با تکمیل جاده پاتاوه به دهدشت تعداد 400 روستا با یکصد هزار نفر جمعیت از جاده دسترسی مناسب برخوردار شده و خدمت رسانی دولت به ساکنان آنان به سهولت صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین وضعیت محور پاتاوه_دهدشت

بررسی آخرین وضعیت محور پاتاوه_دهدشت