مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-05سياسي

احتمال ایجاد پول واحد میان کشورهای عضو شانگهای


در آینده نزدیک شاهد شکل گیری یک ارز بومی و منطقه ای میان اعضای سازمان همکاری شانگهای خواهیم بود که موجب کاهش سلطه دلار می شود.

- یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: در آینده نزدیک شاهد شکل گیری یک ارز بومی و منطقه ای میان اعضای سازمان همکاری شانگهای خواهیم بود که موجب کاهش سلطه دلار می شود.

حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص برگزاری بیست و سومین اجلاس سازمان همکاری شانگهای، گفت: بیست و سومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای که به صورت از راه دور و ویدئو کنفرانسی به میزبانی هند برگزار شد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

تمام اعضای این سازمان اقتصادی و امنیتی با پیوستن رسمی جمهوری اسلامی ایران به این سازمان موافقت کردند و امسال به عنوان عضو رسمی در این اجلاس شرکت کرده ایم.

وی افزود: ایران در طول سال های گذشته از اعضای فعال این سازمان بوده است و پیوستن رسمی ایران به این سازمان از اهمیت ویژه برخوردار است و جایگاه بالایی هم به لحاظ امنیتی و اقتصادی به این سازمان خواهد داد.

اعضای پیمان شانگهای حدود نیمی از جمعیت جهان را دارا هستند هانی زاده با اشاره به منابع انرژی بالای کشورمان، اذعان داشت: ایران یکی از کشورهای مهم و دارای منابع انرژی بالا محسوب می شود و تأمین نیازهای کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ایجاد پول واحد میان کشورهای عضو شانگهای

احتمال ایجاد پول واحد میان کشورهای عضو شانگهای