مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 00:152023-06-21فرهنگي

توضیحات خانه کتاب درباره طراحی عجیب غرفه ایران در نمایشگاه کتاب دوحه


خانه کتاب و ادبیات ایران که به عنوان نماینده صنعت نشر کشورمان در نمایشگاه کتاب دوحه حضور داشت درباره آثاری که در هفتمین تجربه حضورش در این نمایشگاه ارائه کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، خانه کتاب و ادبیات ایران در هفتمین حضور خود در نمایشگاه کتاب دوحه قطر به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان به پرسش های خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره موضوعاتی چون آثار ارائه شده، طراحی غرفه با پالت های چوبی و .

پاسخ داده است که در ادامه می خوانیم.

کتاب هایی که در نمایشگاه دوحه ارائه می شوند در ابتدا به این پرسش که خانه کتاب چه آثاری را برای ارائه به نمایشگاه دوحه برده است پاسخ دادند، در اینکه کتاب از عناصر مهم در دیپلماسی فرهنگی است، تردیدی وجود ندارد.

به هرحال ملت های متمدن و ملت های تاریخ دار و تاریخ ساز، همیشه اهل مکتوب کردن بوده اند و متون شان را به حافظه بشریت سپرده اند.

دیپلماسی فرهنگی که هدفی جز اتحاد جوامع انسانی ندارد، بر مؤلفه های مشترک تمدن ها و فرهنگ ها تأکید دارد و این میان عمده مؤلفه ها و اختصاصات فرهنگی و تمدنی ما میراثی برای بشریت به شمار می آید.

جمهوری اسلامی ایران همیشه ندای صلح، برابری و برادری را سر داده و همیشه خواهان گفت وگوهای فرهنگی با همه کشورهای جهان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات خانه کتاب درباره طراحی عجیب غرفه ایران در نمایشگاه کتاب دوحه

توضیحات خانه کتاب درباره طراحی عجیب غرفه ایران در نمایشگاه کتاب دوحه