مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-28سياسي

راه اندازی و پشتیبانی بیش از 227 جنگ علیه کشورها توسط آمریکا


شهرکرد_جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا 227 جنگ را علیه سایر کشورها یی که مخالف نظرات این کشور بودند راه اندازی و یا پشتیبانی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز در ششم تیرماه انجام شد که خوشبختانه نافرجام ماند.

وی در ادامه با اشاره به سرنگونی هواپیمای جمهوری اسلامی در آب های خلیج فارس با 290 مسافر توسط نیروهای آمریکایی، گفت: 66 نفر از مسافران کودک بودند، این معنای حقوق بشر آمریکایی است.

طیبی فر با بیان اینکه 17 هزار نفر در جمهوری اسلامی در طول بیش از چهار دهه گذشته ترور شدند، خاطرنشان کرد: در بین ترور شدگان چهره های بزرگی مانند رییس جمهور، نخست وزیر، رییس قوه قضاییه، دانشمندان هسته ای و … وجود دارد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به کشور فتنه های متعددی را طراحی کردند، یادآور شد: بزرگترین فتنه در سال 1401 اتفاق افتاد که خوشبختانه مردم در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستادند و فتنه ها خنثی شد.

طیبی فر با بیان اینکه در هیروشیما و ناکازاکی آمریکا با بمباران هسته ای جان بیش از 300 هزار نفر را گرفت، تاکید کرد: همچنین در جنگ ویتنام سه میلیون ویتنامی را آمریکایی ها کشتند، آمریکا به هر کشوری حمله کرد، غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی و پشتیبانی بیش از 227 جنگ علیه کشورها توسط آمریکا

راه اندازی و پشتیبانی بیش از 227 جنگ علیه کشورها توسط آمریکا