مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 22:252023-07-17بين الملل

رژیم صهیونیستی سهم آب دو استان فلسطین را به شهرک نشینان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) در نشست کابینه گفت که شرکت آب «مکوروت» اقدام به کاهش شدید سهم آب استان های الخلیل و بیت لحم کرده است.

- نخست وزیر فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی اقدام به کاهش محسوس سهم آب دو استان الخلیل و بیت لحم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) در نشست کابینه گفت که شرکت آب مکوروت اقدام به کاهش شدید سهم آب استان های الخلیل و بیت لحم کرده است.

مکوروت یک شرکت دولتی صهیونیستی است.

به نوشته وبگاه خبری دنیا الوطن، محمد اشتیه گفت که این شرکت اسراییلی آب استان های الخلیل و بیت لحم را به شهرک های صهیونیست نشین داده است.

او این اقدام را نژادپرستی و تبعیض آمیز توصیف کرد و گفت: هر فلسطینی روزانه بیش از 72 لیتر آب مصرف نمی کند، در حالی که میانگین مصرف هر اسراییلی 320 لیتر در روز است .

سیاست های آبی رژیم صهیونیستی یکی از ارکان اصلی اشغالگری و نژادپرستی این رژیم را نشان می دهد، به طوریکه صهیونیست ها از ابتدای اشغالگری تمامی منابع آبی فلسطین را در اختیار خود گرفتند که رود اردن و دریاچه طبریه در جولان اشغالی مصادیق بارز این سیاست به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی سهم آب دو استان فلسطین را به شهرک نشینان داد

رژیم صهیونیستی سهم آب دو استان فلسطین را به شهرک نشینان داد