مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-02اجتماعي

30 درصد از مدارس استان زنجان نیازمند مقاوم سازی هستند


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: 30 درصد از مدارس استان قدیمی و نیازمند مقاوم سازی یا تخریب و بازسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا اسلامی، ظهر یکشنبه در نشست خبری با محوریت تشریح اقدامات و اهداف در سال جدید، پروژه های تحویلی 1402، پروژه های خیرساز و مدارس شهرک های اقماری زنجان اظهار کرد: سال گذشته 100 کلاس درس را در مدت 12 ماه تحویل آموزش و پرورش دادیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم که تا مهر امسال صد کلاس درس جدید را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم، ابراز کرد: در سال 1402 بنا داریم 150 کلاس درس را بهره برداری کنیم که 50 مورد آن در نیمه دوم سال محقق خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان تا کنون استخر دانش آموزی نداشتیم، بیان کرد: استخر دانش آموزی در زنجان، ابهر و قیدار در حال احداث است و پیگیر تکمیل آن ها هستیم و این مکان در زنجان پیشرفت خوبی دارد.

وی مجموع پروژه های جاری نوسازی مدارس در استان را 135 مورد برشمرد و گفت: 71 مورد آن خیرساز است که بیش از 300 کلاس را شامل می شود و137 کلاس در تعهد خیران است که به عنوان بازوان توانمند در توسعه عدالت آموزشی کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد از مدارس استان زنجان نیازمند مقاوم سازی هستند

30 درصد از مدارس استان زنجان نیازمند مقاوم سازی هستند