مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-16اجتماعي

نشست توجیهی مصاحبه استخدامی آموزگاری در بوشهر برگزار شد


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری نشست توجیهی مصاحبه استخدامی آموزگاری در بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین مهران پور عصر یکشنبه در نشست توجیهی مصاحبه استخدامی آموزگاری اظهار داشت: فرایند ارزیابی و مصاحبه استخدامی ویژه معلمان پذیرفته شده در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید، تغییر یافته و از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

وی افزود: در شیوه جدید، مرحله مصاحبه مانند سال های پیش انجام نمی شود و این تغییرات به دلیل اهمیت و تأثیر گزینش و استخدام معلمان بر کیفیت نظام آموزشی کشور انجام شده است و فرایندهای ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی با شایسته گزینی و عدالت محوری در جذب معلم، انجام می شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: عدالت محوری، ضریب تأثیر، شفافیت، ارزیابان و حداقل امتیاز، پنج محور اصلی تغییرات مرحله مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید هستند.

زندوی ناظر و عضو کارگروه ستاد جذب و ساماندهی نیروی انسانی وزارت توضیحات لازم در زمینه نحوه کار با سامانه تخصصی طراحی شده و همچنین انجام فرایند ارزیابی به عنوان تسهیل گر را شرح داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست توجیهی مصاحبه استخدامی آموزگاری در بوشهر برگزار شد

نشست توجیهی مصاحبه استخدامی آموزگاری در بوشهر برگزار شد