مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-08سياسي

اولین درخواست از رییس جمهور در سفر اول به کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری استان به ریاست آیت الله رییسی و در اولین روزهای کاری خود در سالن دانشگاه یاسوج یک درخواست از زییس جمهور داشت که باید واکاوی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ در سفر اول رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای دولت سیزدهم یکی از درخواست ها از آیت الله رییسی ایجاد دانشگاه صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

خوب به یاد داریم که سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری استان به ریاست آیت الله رییسی و در اولین روزهای کاری خود در سالن دانشگاه یاسوج اینگونه عنوان کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مسائل مختلف از جمله ضعف در صنعت نیاز به یک واحد آموزش عالی با عنوان دانشگاه صنعتی دارد.

استان کهگیلویه و بویراحمد هرچند در زمینه مراکز آموزش عالی از دانشگاه دولتی گرفته تا واحدهای دانشگاه آزاد و پیام نور همچنین فنی حرفه ای و علمی کاربردی کمبود آنچنانی در آن احساس نمی شود اما به دلیل ضعف مفرط در فرهنگ کار و همچنین ضعیف بودن صنایع استان به یک واحد آموزش عالی در حد دانشگاه صنعتی نیاز دارد.

اما در خصوص واحدهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد باید گفت طبق آنچه که تاکنون مسئولان اعلام کرده اند سهم استان از صنعت کشور نیم درصد بوده در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین درخواست از رییس جمهور در سفر اول به کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟

اولین درخواست از رییس جمهور در سفر اول به کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟