مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-15اجتماعي

ریزگردها نفس خراسان جنوبی راتنگ کرد/هوا برای گروه حساس ناسالم است


رییس اداره پایش و امور آزمایشگاه های خراسان جنوبی با اشاره به کیفیت نامطلوب هوا در 48 ساعت گذشته در بیرجند گفت: هم اکنون نیز هوا برای گروه های حساس ناسالم است.

- سید هادی هاشم آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: طی 48 ساعت گذشته وضعیت کیفیت هوا در شهرستان بیرجند در برخی از ساعات خطرناک و در برخی از ساعات ناسالم گزارش شده است و در همین لحظه مصاحبه (ساعت 7:30 دقیقه صبح شنبه) وضعیت هوا در بیرجند ناسالم برای گروه های حساس است.

رییس اداره پایش و امور آزمایشگاه های حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: وضعیت کیفیت هوا در طی 48 ساعت گذشته در بییرجند متغییر بوده و گاه خطرناک، گاه ناسالم و در ساعاتی ناسالم برای گروه های حساس گزارش شده است.

هاشم آبادی ادامه داد: علاوه بر بیرجند طی 48 ساعت گذشته کیفیت هوا در نهبندان و زیرکوه غیرقابل قبول بوده و در روز پنج شنبه براساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار از ساعت 10 صبح به بعد روز پنج شنبه ادارات دولتی تعطیل شدند وی با اشاره به اینکه شهرستان سرایان نیز در برخی از ساعات دارای هوای ناسالم بود، یادآور شد: البته ما ایستگاه پایش کیفیت هوا را در شهرهای بیرجند، نهبندان، زیرکوه و سرایان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزگردها نفس خراسان جنوبی راتنگ کرد/هوا برای گروه حساس ناسالم است

ریزگردها نفس خراسان جنوبی راتنگ کرد/هوا برای گروه حساس ناسالم است