مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-15اقتصادي

پرداخت 156 وام در حوزه اشتغال توسط بهزیستی اردستان


رییس اداره بهزیستی شهرستان اردستان گفت:طی یکسال گذشته در حوزه اشتغال تعداد 156 وام به مبلغ 15 میلیارد و 600 میلیون تومان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی مطلب زاده بعد از ظهر شنبه به مناسبت هفته بهزیستی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هفته بهزیستی امسال از 24 تا 30 تیرماه با شعار برای مردم، برای به زیستن نامگذاری شده که این هفته را در شهرستان با عطرافشانی مزار شهدا آغاز کرده همچنین به دلیل تقارن با هفته تأمین اجتماعی، از این اداره نیز بازدید کردیم.

وی افزود: دیدار با امام جمعه، بازدید از مراکز بهزیستی به همراه مسئولان شهرستان، تجلیل از کارمندان و بازنشستگان اداره، بازدید از منازل مددجویان و اهدای سبد کالا به آنان از جمله برنامه ها در هفته بهزیستی است.

رییس اداره بهزیستی اردستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته، یکی از اتفاقات خوبی که رخ داد این بود که مستمری بگیر در نوبت در حوزه امور اجتماعی و توانبخشی نداریم و افراد واجد شرایط بعد از دریافت تاییدیه کمیسیون مربوطه، بلافاصله برای آن مستمری برقرار می شود.

مطلب زاده تصریح کرد: در حوزه توانبخشی هزار و 137 معلول شناسایی شده وجود دارد که بیشترین میزان، معلولین جسمی با 447 معلول و کمترین میزان معلولین بویایی با 19 معلول بوده و در حال حاضر 532 معلول مستمری بگیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 156 وام در حوزه اشتغال توسط بهزیستی اردستان

پرداخت 156 وام در حوزه اشتغال توسط بهزیستی اردستان