مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-02سياسي

رییس جمهور: دولت سیزدهم مصمم به تکمیل طرح تحول آموزش عالی است


رییس جمهور در پیامی به پنجمین اجلاس ملی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و نخستین اجلاس سرآمدان آموزشی کشور تاکید کرد: دولت سیزدهم با ارائه چشم انداز برنامه هفتم توسعه در فصل آموزش و فناوری مصمم است طرح تحول آموزش عالی را تکمیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله سید ابراهیم رییسی در این پیام بیان کرد: کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره راهی به منظور تغییر عمیق و گسترده مرزهای دانش است.

در پرتو این عرصه گشایی ها دانشمندان بزرگ ایران می توانند، سرعت وصول به تمدن نوین ایران را بر پایه ارزش های اسلامی شتاب دهند.

متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم فَبَشِّرْ عِباد الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ‏ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولئِکَ الَّذینَ هَداهُمُ اللَّهُ وَ أُولئِکَ هُمْ أُولُوا الْأَلْباب‏ سلام و دورود خدای متعال بر پیامبران بزرگ الهی که باب گفتگو در مهم ترین مسائل سعادت آفرین و شقاوت سوز را به روی بشر گشودند و به ‎منظور بیداری و هوشیاری انسان ها و دوری جوامع بشری از تیرگی ها بیشترین هزینه ها را تحمل کردند.

سلام بر دانشمندانی که در عرصه های مختلف، سپاس گزار نعمت دانایی، تفکر و عقل شدند و گره از رنج های بشر گشوده، مسیر زندگی را در همه ابعاد ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: دولت سیزدهم مصمم به تکمیل طرح تحول آموزش عالی است

رییس جمهور: دولت سیزدهم مصمم به تکمیل طرح تحول آموزش عالی است