مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-25سياسي

مهلت یک ماهه دادستان قزوین برای تعیین تکلیف برنج های موجود در انبار غله


دادستان عمومی و انقلاب قزوین در بازدید از انبار غله استان، یک ماه مهلت داد تا وضعیت برنج های موجود در انبار تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی در بازدید از انبار سازمان تملیکی، گمرک و غله که به همراه مدیرکل سازمان اموال تملیکی، تعزیرات، گمرک و غله استان صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از برنامه های ما در دادستانی مرکز استان نظارت مستمر بر انبارهای غله و گمرک است تا از تضییع حقوق عامه جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در بازدید از انبار گمرک به دستگاه های متولی و اجرایی تاکید کردیم در عرض 3 هفته نسبت به تعیین تکلیف برخی از اموال موجود در انبار گمرک اقدام کنند.

دادستان قزوین افزود: متاسفانه در بازدید میدانی از انبار غله نیز مشاهده شد که به دلیل عدم پاسخگویی آزمایشگاه همکار که در استان دیگر قرار دارد، 1500 تن برنج وارداتی در انبار غله استان ذخیره شده که با هماهنگی صورت گرفته مقرر گردید در صورت عدم پاسخگویی آزمایشگاه کلیه برنج ها بین عاملین و مردم توزیع شود.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در احیای حقوق عامه و مبارزه با فساد با کسی تعارف نداشته و طبق قانون با متخلفین برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک ماهه دادستان قزوین برای تعیین تکلیف برنج های موجود در انبار غله

مهلت یک ماهه دادستان قزوین برای تعیین تکلیف برنج های موجود در انبار غله