مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-20بين الملل

نشست نظامیان عالی رتبه ارمنستان و آمریکا در واشنگتن


رییس ستاد کل نیروهای مسلح ارمنستان و معاول اول وزیر دفاع این کشور در جریان سفری کاری به واشنگتن با رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا دیدار و گفت وگو کرد.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح ارمنستان و معاول اول وزیر دفاع این کشور در جریان سفری کاری به واشنگتن با رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع ارمنستان چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: در چارچوب کنفرانسی که در واشنگتن برگزار می شود، ژنرال ادوارد آسریان، رییس ستاد کل نیروهای مسلح و معاول اول وزیر دفاع ارمنستان و ژنرال مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا ملاقات کردند.

در حین این گفت وگوها، بر اهمیت برنامه امنیتی میان ارمنستان و ایالات متحده تحت عنوان مشارکت گاردملی کانزاس – ارمنستان تاکید شد.

ژنرال آسریان در یک سفر کاری به ایالات متحده رفته و در کنفرانسی که به مناسبت سی امین سالگرد برنامه مشارکت ایالتی وزارت دفاع و گارد ملی برگزار شد، شرکت کرد.

واشنگتن اوایل تیرماه برای چندمین بار میزبان نشست وزرای خارجی آمریکا، ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای بررسی مناقشه قره باغ بود.

تنش ها بار دیگر میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر لاچین بالا گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نظامیان عالی رتبه ارمنستان و آمریکا در واشنگتن

نشست نظامیان عالی رتبه ارمنستان و آمریکا در واشنگتن