مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-12اقتصادي

نامه هشداری سازمان بازرسی کل کشور به سازمان تأمین اجتماعی


بازرس سازمان بازرسی کل کشور معتقد است زمان پرداخت خسارت به بیمه شدگان از سازمان تأمین اجتماعی طولانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اشکان میرمحمدی بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور به همراه معاون درمان و مدیران سازمان تأمین اجتماعی از بخشهای مختلف مرکز اسناد پزشکی سازمان تأمین اجتماعی بازدید کرد و ضمن گفت وگو با مراجعه کنندگان از نزدیک در جریان مشکلات این مرکز قرار گرفت.

بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور از بخش های بررسی و تأیید نسخ ، خسارت متفرقه و هزینه درمان و داروخانه ها مرکز اسناد پزشکی سازمان تأمین اجتماعی بازدید و مشکلات این بخش ها را پیگیری کرد.

میرمحمدی در این بازدید در تماس تلفنی با عفت نژاد معاون منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی، مشکل کمبود نیروی انسانی متخصص بخش پرداخت هزینه درمان و طولانی شدن پرداخت خسارت بیماران را پیگیری کرد.

بر اساس توافق صورت گرفته مقرر شد ظرف یک ماه تعداد 10 مقوم (نیروی انسانی متخصص) به این بخش اضافه شود تا مدت زمان پرداخت خسارت در تهران از میانگین به یک ماه کاهش یابد.

همچنین به گفته مدیران این بخش، یکی دیگر از دلایل مطول شدن پرداخت خسارت و هزینه های درمان، دوره پرداخت و سیکل زمانی پرداخت بود که با تماس بازرس کل امور تعاون، کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه هشداری سازمان بازرسی کل کشور به سازمان تأمین اجتماعی

نامه هشداری سازمان بازرسی کل کشور به سازمان تأمین اجتماعی