مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-14فرهنگي

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: نباید جنگ رسانه ای را از دست بدهیم


معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، با تاکید بر اینکه نباید جنگ رسانه ای را از دست بدهیم، گفت: در نبرد نابرابر رسانه ای هستیم و اگر احساس ضعف کنیم، شکست می خوریم و این نقص به ما بر می گردد.

- معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: نباید جنگ رسانه ای را از دست بدهیم معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، با تاکید بر اینکه نباید جنگ رسانه ای را از دست بدهیم، گفت: در نبرد نابرابر رسانه ای هستیم و اگر احساس ضعف کنیم، شکست می خوریم و این نقص به ما بر می گردد.

فرشاد مهدی پور امروز در جمع خبرنگاران استان گیلان، سیاست کلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ارتقای وضعیت کیفی رسانه ها دانست و اظهار کرد: روند صعودی صدور مجوز برای رسانه ها کاهش یافته و بر محتوا تاکید داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی درخواست مجوز رسانه ای در استان گیلان طی سال جاری را کمتر از 100 مورد دانست و افزود: براساس قانون مطبوعات، وظیفه ارتقای محتوا را داریم و درخواست فعالان رسانه ای برای دریافت مجوز مبتنی بر محتوا خواهد بود؛ همچنین براساس ماده 2 این قانون، روشن ساختن افکار عمومی و توجه به پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی و تحکیم سیاست نه شرقی و نه غربی و.

ضروری است.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ماموریت این وزارتخانه را حمایت، نظارت و هدایت رسانه ها دانست و اضافه کرد: ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: نباید جنگ رسانه ای را از دست بدهیم

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: نباید جنگ رسانه ای را از دست بدهیم