مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-19حوادث

تصادف درون شهری در زنجان 12 مصدوم برجا گذاشت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف 2 دستگاه مینی بوس و یک دستگاه پراید در یکی از میادین شهر زنجان 12 مصدوم بر جا گذاشت که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

- ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف 2 دستگاه مینی بوس و یک دستگاه پراید در یکی از میادین شهر زنجان 12 مصدوم بر جا گذاشت که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

داریوش تقی لو در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تصادف سه دستگاه خودرو ساعت 18 عصر روز گذشته (27 تیرماه) در میدان فرهنگ شهر زنجان به اورژانس 115 گزارش شد، اظهار کرد: بلافاصله سه کد آمبولانس فرهنگ، روزبه و اشراق به محل اعزام شد و اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدومان انجام گرفت.

وی تصریح کرد: 10 مصدوم حادثه بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان آیت اله موسوی انتقال داده شده و 2 مصدوم از انتقال به بیمارستان امتناع کردند.

رییس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر اورژانس استان زنجان 107 دستگاه آمبولانس دارد که در انجام ماموریت ها به کارگیری می شود، گفت: اورژانس استان 480 نیروی انسانی دارد که در پایگاه های جاده ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف درون شهری در زنجان 12 مصدوم برجا گذاشت

تصادف درون شهری در زنجان 12 مصدوم برجا گذاشت