مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:512023-07-17سياسي

اجرای پویش هرهیئت آزادی یک زندانی برای چهارمین سال در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سید مسعود عظیمی، پیش از ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت فرا رسیدن ماه محرم، از اجرای پویش هر هیئت آزادی یک زندانی برای چهارمین سال متوالی به همت ستاد مردمی دیه استان یزد خبر داد.

وی افزود: این پویش با هدف فرهنگ سازی در زمینه بخشش و گذشت با شعار به عشق حسین(ع) میبخشم و همین طور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد از اول محرم تا پایان ماه محرم اجرا می شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت: این پویش با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی یزد، شهرداری یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی و شهرداری یزد و همینطور با حمایت و همراهی ویژه صدا و سیما مرکز استان اجرا خواهد شد.

عظیمی تصریح کرد: در سال گذشته با اجرای این پویش در ایام ماه محرم تعداد 10 زندانی جرائم غیر عمد و در ماه صفر و به مناسبت اربعین حسینی تعداد 12 زندانی از زندانها آزاد شدند.

وی خاطرنشان کرد: این پویش در ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در برای اولین بار در کشور از استان یزد آغاز گردید و حال که در استان یزد شاهد چهارمین سال متوالی این پویش هستیم بسیاری از استانهای دیگر نیز این پویش را اجرا خواهند کرد و امیدواریم در سال جاری نیز مشارکت بسیار بالای اهالی حسینیه ایران را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش هرهیئت آزادی یک زندانی برای چهارمین سال در یزد

اجرای پویش هرهیئت آزادی یک زندانی برای چهارمین سال در یزد