مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-24اقتصادي

توسعه خوابگاههای متاهلی ازدواج را در سطح جامعه افزایش می دهد


چنانچه در ایجاد خوابگاههای متاهلی شاهد رشد و سرعت فزاینده ای باشیم، به همین میزان آمار ازدواج در سطح جامعه نیز فزونی خواهد یافت.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: چنانچه در ایجاد خوابگاههای متاهلی شاهد رشد و سرعت فزاینده ای باشیم، به همین میزان آمار ازدواج در سطح جامعه نیز فزونی خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر تشویق به امر ازدواج و موضوع فرزندآوری و نیز تاکید بر اجرای قانون جوانی جمعیت، باید در مسیر ایجاد و ساخت خوابگاه های متاهلی حرکت جهادگونه کرد و در این رابطه نیاز است دستگاه های مربوطه با همکاری خود، ما را در رسیدن به اهداف یاری رسانند.

وی افزود: در قانون جوانی جمعیت مصوبات ویژه برای تامین و ایجاد خوابگاه های متاهلی در نظر گرفته شده است و بندهای حمایتی خوبی در این قانون لحاظ گردیده که اگر همه نهادها همکاری لازم را انجام دهند، ساخت خوابگاههای متاهلی از شتاب خوبی برخوردار خواهد گشت.

رییس سازمان امور دانشجویان ایجاد خوابگاه های متأهلی را عامل موثری در تشویق دانشجویان به امر ازدواج برشمرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به الگو بودن دانشجویان بعنوان قشر نخبه و تاثیر گذار جامعه، چنانچه در ایجاد خوابگاههای متاهلی شاهد رشد و سرعت فزاینده ای باشیم، به همین میزان آمار ازدواج در سطح جامعه نیز فزونی خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خوابگاههای متاهلی ازدواج را در سطح جامعه افزایش می دهد

توسعه خوابگاههای متاهلی ازدواج را در سطح جامعه افزایش می دهد