مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-04سياسي

شهردار تهران گزارشی از وضعیت بوستان ولایت به شورای شهر ارائه کند


رییس کمیته اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران بر ضرورت پایبندی شهرداری تهران به مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری درباره بوستان ولایت تأکید کرد.

- رییس کمیته اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران بر ضرورت پایبندی شهرداری تهران به مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری درباره بوستان ولایت تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا شمس احسان در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با تأکید بر ضرورت پایبندی شهرداری تهران به مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری درباره بوستان ولایت اظهار کرد: مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران پیرامون بوستان ولایت تهران با هدف اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تخصیص حداکثری فضای بوستان ولایت برای تأمین فضای سبز تدوین شده است که در بند یکم این مصوبه بر الزام تصویب نهایی طرح ساماندهی اراضی قلعه مرغی یا همان بوستان ولایت شامل برنامه فیزیکی و طراحی سایت توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تاکید داشته است.

وی با بیان اینکه در بند دوم مصوبه مذکور نیز بر ضرورت ارایه پیشنهاد جدید با در نظر گرفتن تأمین حداکثری فضای سبز و حداقل بارگذاری فیزیکی توسط شهرداری تهران با تامین ضوابط پهنه G112 جهت بررسی و تصویب در کمیسیون ماده 5 شهر تهران و ارجاع به شورای عالی شهرسازی و معماری جهت تصویب نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران گزارشی از وضعیت بوستان ولایت به شورای شهر ارائه کند

شهردار تهران گزارشی از وضعیت بوستان ولایت به شورای شهر ارائه کند