مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-06سياسي

رونمایی از دو عنوان کتاب کودک و نوجوان به مناسبت عید غدیر خم


امروز کتاب « نوربابا و زورهای عجیب و غریب» و «رازنفر سوم» با زیرلایه های ارزش های اخلاقی حضرت علی(ع) از تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان، - همدان-امروز کتاب نوربابا و زورهای عجیب و غریب و رازنفر سوم با زیرلایه های ارزش های اخلاقی حضرت علی(ع) از تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان، در زورخانه پوریای ولی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب نوربابا و زورهای عجیب و غریب و رازنفر سوم با زیرلایه های ارزش های اخلاقی حضرت علی (ع) از تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان، در زورخانه پوریای ولی رونمایی شد.

نویسنده و تصویرگر کتاب نوربابا و زورهای عجیب و غریب مناسب برای گروه سنی 8 تا 12 سال، ژیلا طاهری تیزرو و مرضیه اصلانی بوده و نویسنده و تصویرگر کتاب راز نفر سوم مهین سمواتی و امیررضا سمواتی هستند.

تمامی نویسندگان و تصویرگران کتاب های فوق همدانی می باشند.

این برنامه با توجه به داستان کتاب نوربابا و زورهای عجیب و غریب که در زورخانه روایت می شود در زورخانه پوریای ولی دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد.

گفتنی است؛ مضامین کتاب هایی از سوی حوزه هنری به مناسبت عید غدیر خم رونمایی شدند با مضامین ارزشی سیرت حضرت علی علیه السلام بوده و سعی شده است که این معارف و محتوا در ضمیر ناخودگاه کودکان تأثیر بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو عنوان کتاب کودک و نوجوان به مناسبت عید غدیر خم

رونمایی از دو عنوان کتاب کودک و نوجوان به مناسبت عید غدیر خم