مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-23بين الملل

ایران و امارات توافقنامه گسترش خدمات حمل و نقل هوایی امضا کردند


رییس سازمان هواپیمایی امارات امضای توافقنامه سازمان های هواپیمایی کشورش با ایران را گام مهمی در گسترش خدمات حمل و نقل هوایی بین دو کشور قلمداد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الخلیج اونلاین ، همزمان با سفر وزیر امور خارجه ایران به ابوظبی، امارات و ایران از امضای توافقنامه دوجانبه برای توسعه خدمات حمل و نقل هوایی بین دو کشور خبر دادند.

 خبرگزاری دولتی امارات(وام) دیروز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که سازمان هواپیمایی امارات در مقر خود در دبی با ایران در زمینه حمل و نقل هوایی قرارداد امضا کرد.

بر اساس این گزارش، محمد محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری ایران، این قرارداد را به نمایندگی از تهران با حضور نمایندگان بخش های هواپیمایی و شرکت های هواپیمایی داخلی این کشور امضا کرد.

سیف محمد السویدی رییس سازمان هواپیمایی امارات نیز پس از امضای این توافقنامه گفت: این توافق گام مهمی در جهت ساماندهی پروازها است و راه را برای گسترش شبکه خدمات حمل و نقل هوایی هموار می کند که به نفع شرکت های حمل و نقل دو کشور خواهد بود.

السویدی توضیح داد که این توافق به ایجاد فرصت های جدید برای تجارت، حمایت از عملیات شرکت های حمل و نقل ملی دو کشور، افزایش مشارکت اقتصادی بین بازرگانان و شرکت های تجاری و تشویق رقابت آزاد کمک می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و امارات توافقنامه گسترش خدمات حمل و نقل هوایی امضا کردند

ایران و امارات توافقنامه گسترش خدمات حمل و نقل هوایی امضا کردند