مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 03:352023-07-07اقتصادي

مرکز رشد علم و فناوری اهرم افتتاح می شود


فرماندار تنگستان از راه اندازی مرکز رشد علم و فناوری اهرم با همکاری پارک علم و فناوری استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد لطفی فرماندار تنگستان شامگاه گذشته در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در کمیته برنامه ریزی امسال که در روزهای آینده جلسه آن در فرمانداری برگزار خواهد شد، ده میلیارد ریال برای حوزه کاری پارک علم و فناوری اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: شهرستان تنگستان به لحاظ شرایط جغرافیایی منحصر به فرد خود که هم کوهستان و هم ساحل و دریا را در خود دارد، همچنین در حوزه های کشاورزی و نخیلات، اقتصاد دریایی، گردشگری و … دارای پتانسیل های فراوانی است که متأسفانه بنا به شرایطی که در گذشته ها داشته نتوانسته به توسعه لازم برسد.

فرماندار تنگستان گفت: اکنون با هدف گذاری هایی که ترسیم کردیم، در نظر داریم با استفاده از همه ظرفیت های موجود در شهرستان، استان و کشور، با یک برنامه ریزی مدون ریل گذاری در راستای توسعه شهرستان در حوزه های مختلف انجام دهیم، تا در آینده بتوان بهره برداری لازم را کسب کنیم.

این مقام مسؤول عنوان کرد: می توان با یک برنامه ریزی مشترک چند ساله با پارک علم و فناوری استان، با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان، یک سری اقدامات مشترک را در حوزه های علمی و اقتصادی انجام داد که شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد علم و فناوری اهرم افتتاح می شود

مرکز رشد علم و فناوری اهرم افتتاح می شود