مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-02بين الملل

فرانسه نشان داد نژادپرستی تنها مختص آمریکا نیست


انتشار ویدیویی از قتلی توسط پلیس؛ اعتراضات و شورش هایی برآمده از نارضایتی دیرینه از بدرفتاری پلیس با اقلیت ها؛ مطالبه پاسخگویی.

تحولات فرانسه بعد از مرگ نوجوانی 17 ساله توسط پلیس در حومه پاریس یادآور جنبش مطالبه عدالت نژادی در آمریکا پس از قتل جورج .

- "انتشار ویدیویی از قتلی توسط پلیس؛ اعتراضات و شورش هایی برآمده از نارضایتی دیرینه از بدرفتاری پلیس با اقلیت ها؛ مطالبه پاسخگویی.

تحولات فرانسه بعد از مرگ نوجوانی 17 ساله توسط پلیس در حومه پاریس یادآور جنبش مطالبه عدالت نژادی در آمریکا پس از قتل جورج فلوید و دیگر مقتولان رنگین پوست به دست پلیس آن کشور است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با موضوع مقایسه ناآرامی های اخیر فرانسه در واکنش به قتل نائل المرزوقی 17 ساله توسط پلیس با جنبش اعتراضات علیه بی رحمی پلیس و تبعیض نژادی در آمریکا بعد از قتل جورج فلوید در سال 2020 می نویسد: هر چند فرهنگ، نیروهای پلیس و جوامع آمریکا و فرانسه تفاوت دارند، تیراندازی پلیس فرانسه و اعتراضات خشمگینانه به آن طی روزهای گذشته نشان داد تنها آمریکایی ها نیستند که با نژادپرستی نظام مند و بی رحمی پلیس درگیرند.

تریسی لاجی، یک فعال جنبش اس.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه نشان داد نژادپرستی تنها مختص آمریکا نیست

فرانسه نشان داد نژادپرستی تنها مختص آمریکا نیست