مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-14اقتصادي

ضعف زیر ساخت های خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به محرومیت های استان گفت: ضعف زیرساخت های خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت صبح جمعه در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی با اشاره به نوپا بودن خراسان جنوبی و کمبود زیرساخت ها در این استان، اظهار کرد: خراسان جنوبی در گذشته که زیرمجموعه خراسان بزرگ بود، متاسفانه کم توجهی هایی به این استان شده که اینها باعث برخی محرومیت ها و عقب ماندگی هایی در حوزه زیرساخت ها شده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی معمولاً همواره در زمینه نرخ رشد اقتصادی، شاخص های توسعه ای و کشاورزی و غیره جزو استانهای کم برخوردار و پایین جدول بوده است، اظهار کرد: خراسان جنوبی جزو استانهای محروم است باید توجه ویژه ای به این استان شود.

مقام عالی دولت سیزدهم در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی مردمانی انقلابی و پای کار آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد که همیشه پای کار انقلاب بودند و هستند، گفت: مردم خراسان جنوبی توقع دارند استانی که نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله رییسی است مورد توجه ویژه تری قرار گیرد.

قناعت گفت: امید است این تفاهم نامه ای که امروز امضا می شود یک سند امیدی برای مردم خراسان جنوبی در مسیر رشد و توسعه و رفع نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف زیر ساخت های خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است

ضعف زیر ساخت های خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است