مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-05سياسي

انتقاد یک رسانه از انتصاب رمضان نژاد در قرارگاه امنیت غذایی کشور


امروز بعد از گذشت نزدیک به 20 ماه از تشکیل دولت مردمی، برخی از مدیران ناکارآمد قبلی که نه انگیزه خدمت و نه تناسبی با رویکردهای دولت مردمی دارند، - نه تنها جابجا نشده اند بلکه در مواردی مسئولیت های مهمتری به آنها واگذار شده است البته در این میان نباید از نقش تغییر رنگ و منش این دسته از مدیران غافل بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدای اول نوشت: بعضی از مدیران به شکل آفتاب پرست هر لحظه خود را به رنگی در می آورند و مدام برای جلب نظر وزیر و مسئول ارشد خود در حال تغییر رنگ ، کرنش و سر تعظیم فرود آوردن هستند بی تردید دراین شیوه نه تنها انگیزه ای برای خدمت بیشتر ندارد بلکه وقت و انرژی خود را صرف باج دادن و حفظ وضع موجود برای ماندگاری بیشتر خواهد کرد.

‎به عنوان مثال شاهرخ رمضان نژاد به عنوان یکی از بانیان وضع موجود هنوز نه تنها در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی برسر کار است بلکه با حکم ساداتی نژاد به سمت مشاور وزیر و دبیر قرارگاه امنیت غذایی نیز منصوب شده است.

در حالیکه مروری کوتاه بر خط فکری، سابقه و نوع عملکردش، بیانگر آنست که نمی تواند مجری خوبی برای مجموعه دولت مردمی باشد.

‎مروری کوتاه و اجمالی بر نحوه رشد و نمو این مدیر آفتاب پرست خالی از لطف نیست و می تواند درس آموز باشد به شرط اینکه مسئولین تحت تاثیر شعارهای دورغین جبهه مقابل برای تحمل مخالف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک رسانه از انتصاب رمضان نژاد در قرارگاه امنیت غذایی کشور

انتقاد یک رسانه از انتصاب رمضان نژاد در قرارگاه امنیت غذایی کشور