مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-05حوادث

شهادت مأمور یگان ویژه ایلام بر اثر سقوط از راپل


یکی از کارکنان یگان ویژه استان ایلام در حین مانور رهایی گروگان بر اثر سقوط از راپل به شدت مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

- ایسنا/ایلام یکی از کارکنان یگان ویژه استان ایلام در حین مانور رهایی گروگان بر اثر سقوط از راپل به شدت مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، شب گذشته مجید سلیم زاده از کارکنان یگان ویژه استان ایلام در حین مانور رهایی گروگان بر اثر سقوط از راپل به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به همین مناسبت سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی ایلام در به شرح زیر صادر کرد: ((وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ)) شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت و فداکاری دلیر مردانی است که با مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت بدون مزد و منت آموختند و شهادت را پلی در راه رسیدن به معبود دانستند.

آنها با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین کرده و راه شهادت را به ما می آموزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت مأمور یگان ویژه ایلام بر اثر سقوط از راپل

شهادت مأمور یگان ویژه ایلام بر اثر سقوط از راپل