مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:252023-06-28اجتماعي

محدودیت ترافیکی برگزاری دعای عرفه در اصفهان اعلام شد


رییس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت های ترافیکی برگزاری دعای عرفه در اصفهان را اعلام کرد.

- سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک عید بزرگ قربان اظهار داشت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم های دعای پرفیض عرفه و خدمت رسانی بهتر به شهروندان، پلیس راهور استان نسبت به اعمال محدودیت ها و پوشش های ترافیکی اقدام می کند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت 13 امروز تا پایان مراسم های اجازه توقف و تردد هرنوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا به دلیل عملیات عمرانی داده نمی شود.

رییس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: عوامل پلیس راهور از ساعات اولیه برگزاری مراسم تا پایان مراسم در مکان های مذکور حضور دارند و مکان برگزاری دعای عرفه نظیر چهارراه عسگریه، حسینیه رضوی، خیابان ابن سینا، گلستان شهدا و مهدیه رباط، پارک ناژوان و خیابان های منتهی به آنها، تحت پوشش قرار دارد.

وی تصریح کرد: به منظور رعایت حقوق سایر شهروندان توسط رانندگان وسایل نقلیه از پارک کردن خودرو خود جلوی درب منازل و پارک دوبل خودداری کنند و همکاری لازم را با عوامل پلیس راهور در سطح شهر و استان اصفهان داشته باشند تا بدون مشکل ترافیکی خاصی مراسم به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ترافیکی برگزاری دعای عرفه در اصفهان اعلام شد

محدودیت ترافیکی برگزاری دعای عرفه در اصفهان اعلام شد