مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-10اقتصادي

بزرگترین رویداد سبک حجاب برتر برگزار می شود


بزرگترین رویداد سبک حجاب برتر با حضور 150 برند داخلی از 21 تا 23 تیر در مجموعه نمایشگاهی قصرشیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با روز عفاف و حجاب و با هدف ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در عرصه پوشش و سبک زندگی، بزرگترین رویداد ملی سبک حجاب برتر (یمنا) با همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با مشارکت مجموعه بشرا در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

تسهیل و ترغیب بانوان جهت دسترسی و خرید محصولات عفاف وحجاب، بسترسازی و به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان ها و مؤلفه های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی و آشنا نمودن نسل جوان و بانوان ایرانی با این فرهنگ غنی از اهدف برگزاری این رویداد ملی که با حضور 150 برند داخلی برپا می شود، می باشد.

محصولات مانتو، چادر، کیف، کفش، عبا، روسری و صنایع دستی، اکسسوری، طلا و جواهر، خوراکی، بهداشتی، ورکشاپ های تخصصی همراه با آموزش برندینگ و دوخت و … از جمله خدماتی است که در طی 3 روز برگزاری نمایشگاه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به بانوان عزیز ارائه می شود.

همچنین در کنار عرضه محصولات حجاب و عفاف خدمات دیگری از جمله پارکینگ رایگان، محل نگهداری کودکان، پذیرایی ویژه از عموم مردم، حضور بلاگر های محبوب، حضور گلی باقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین رویداد سبک حجاب برتر برگزار می شود

بزرگترین رویداد سبک حجاب برتر برگزار می شود