مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:372023-07-04اقتصادي

واگذاری زمین به واحدهای فناور و دانش بنیان لرستان


رییس پارک علم و فناوری لرستان از صدور مجوز واگذاری زمین به واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری لرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد نامداری ظهر امروز در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری لرستان دارای حدود 20 هکتار زمین تحت تملک است، عنوان کرد: این اراضی مشمول قوانین مناطق آزاد تجاری و معافیت های مالیاتی 20 ساله برای شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر هستند.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در مسیر رونق تولید و حمایت از توسعه واحدهای فناور و دانش بنیان وجود داشت، مشکل واگذاری زمین به این واحدها بود که با تدوین طرح جامع عمرانی اراضی پارک و پیگیری های لازم، این طرح در هیات امنای منطقه مورد تصویب قرار گرفت و مجوز واگذاری زمین به واحدهای فناور از سوی وزارت علوم صادر شد.

وی با بیان اینکه اراضی قابل واگذاری این پارک دارای امکانات زیرساختی مورد نیاز شرکت ها با استاندارد مناسب، شامل شبکه های آب، برق، گاز، فاضلاب، تلفن و اینترنت هستند، گفت: دسترسی به جاده، واقع شدن در پردیس دانشگاهی آیت اله کمالوند خرم آباد و مجاورت با مراکز علمی و دانشگاه های استان مانند دانشگاه لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فنی و حرفه ای و همچنین نزدیکی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین به واحدهای فناور و دانش بنیان لرستان

واگذاری زمین به واحدهای فناور و دانش بنیان لرستان