مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-10سياسي

آخرین وضعیت اعطای وام به سربازان ماهر


فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح آخرین وضعیت و جزییات اعطای وام مهارت آموزی سربازان ماهر در سال 1402 را تشریح کرد.

- فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح آخرین وضعیت و جزییات اعطای وام مهارت آموزی سربازان ماهر در سال 1402 را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدجواد زاده کمند درباره شرایط اعطای تسهیلات اشتغال زایی به کارکنان وظیفه مهارت دیده اظهارکرد: در راستای پشتیبانی و حمایت شغلی از کارکنان وظیفه ماهر ترخیص شده از خدمت، مطابق با هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه های متولی اشتغال و برنامه ریزی های انجام شده در سال 1401، این قرارگاه موفق به ثبت نام بیش از شش هزار و 300 نفر از متقاضیان و بررسی و هدایت بخشی از آن ها به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات شغلی شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 9 هزار نفر از سربازان وظیفه مهارت دیده تسهیلات شغلی خود را دریافت کرده اند، گفت: بیش از 40 هزار نفر نیز که در گذشته ثبت نام کرده بودند، در نوبت دریافت تسهیلات قرار داشته و به زودی تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: اعطای تسهیلات اشتغال زایی از دو ماهه پایانی سال 1401 آغاز شد و مطابق مصوبه شورای عالی اشتغال کشور، ادامه روند اعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اعطای وام به سربازان ماهر

آخرین وضعیت اعطای وام به سربازان ماهر