مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 23:052023-07-11سياسي

ایلام فاقد چاه غیرمجاز است


سرپرست شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: ایلام تنها استانی است که چاه غیرمجاز ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صادق علیمرادی اظهار کرد: با توجه به اهمیت منابع آب زیرزمینی، افت شدید این منابع و نیز لزوم همکاری تمامی دستگاه های مرتبط برای احیای این منابع استراتژیک، طرح احیا و تعادل بخشی در پانزدهمین جلسه شورای عالی آب در سال 1393 با 15 پروژه به تصویب رسید که تعداد 11 پروژه مربوط به شرکت های آب منطقه ای است.

وی افزود: از جمله مهم ترین این پروژه ها تقویت و استقرار اکیپ های گشت و بازرسی است که این شرکت در این راستا تاکنون عملکرد مناسبی داشته و در حال حاضر تعداد 14 اکیپ با هدف شناسایی و جلوگیری از برداشت های غیرمجاز منابع سطحی و زیرزمینی، در سطح استان فعال است.

سرپرست شرکت آب منطقه ای ایلام اضافه کرد: یکی دیگر از پروژه های مهم پر و مسلوب المنفعه کردن چاه های غیرمجاز است که این شرکت نیز در این راستا موفق عمل کرده و در حال حاضر چاه غیرمجاز در سطح استان موجود نیست.

علیمرادی اضافه کرد: شرکت آب منطقه ای ایلام در سال های گذشته تمامی چاه های غیرمجاز را تعیین تکلیف کرده است، بطوریکه از سال 94 تا 1398 تعداد 226 چاه غیرمجاز شناسایی، پر و مسلوب المنفعه شد و از سال 1398 تاکنون به عنوان اولین استان در کشور بوده که فاقد چاه غیرمجاز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام فاقد چاه غیرمجاز است

ایلام فاقد چاه غیرمجاز است