مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 00:412023-07-16بين الملل

زیر پوست اعتراض ها در سرزمینهای اشغالی+ تصاویر


تظاهرات روز شنبه بیست و هشتمین هفته متوالی تظاهرات علیه طرح نتانیاهو را رقم زد و چند روز پس از تصویب اولیه لایحه کلیدی توسط دولت او که بخشی از اصلاحات اساسی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در حالی که دولت راست افراطی بنیامین نتانیاهو، طرح خود را برای بازنگری در دستگاه قضایی پیش می برد، ده ها هزار معترض در خیابان های تل آویو و دیگر شهرها تظاهرات کرده و تاکید کردند که به این اعتراض تا رسیدن به نتیجه ادامه خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، تظاهرات روز شنبه بیست و هشتمین هفته متوالی تظاهرات علیه طرح نتانیاهو را رقم زد و چند روز پس از تصویب اولیه لایحه کلیدی توسط دولت او که بخشی از اصلاحات اساسی است، برگزار شد.

این لایحه که در اولین قرائت به تصویب رسید، بند مسئولیت را که از طریق آن قوه قضاییه می تواند تصمیمات دولت را نقض کند، محدود می کند.

همچنین به دولت در انتصاب قضات اختیار بیشتری می دهد.

این لایحه هنوز باید قبل از تبدیل شدن به قانون در دو رای گیری دیگر به تصویب برسد که انتظار می رود تا پایان ماه انجام شود.

در تل آویو، معترضان بنر بزرگی با مضمون SOS باز کردند و پودرهای رنگی صورتی و نارنجی را به آسمان پرتاب کردند.

-کنیزان- زنانی که به عنوان شخصیت های سریال تلویزیونی The Handmaid s Tale لباس های قرمز پوشیده بودند - بار دیگر به خیابان ها آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر پوست اعتراض ها در سرزمینهای اشغالی+ تصاویر

زیر پوست اعتراض ها در سرزمینهای اشغالی+ تصاویر