مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-13اقتصادي

کشت قراردادی سال آینده 2 برابر می شود


وزیر جهاد کشاورزی کشت قراردادی را ابزاری برای حمایت و پشتیبانی از کشاورز دانست و گفت: در سال زارعی آینده سعی داریم کشت قراردادی را 2 برابر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی نیکبخت شامگاه چهارشنبه در نشست نمایندگان، مدیران و فعالان اقتصادی گلستان، اظهار کرد: تعدادی محصولات اساسی کشاورزی گلستان دارای رتبه است همچنین با توجه به خاک حاصل خیر, و هوای مناسب، ظرفیت بالقوه ای در گلستان وجود دارد.

وزیر جهادکشاورزی با اشاره به ظرفیت تحقیقات و پژوهش تاکید کرد و گفت: مزرعه محوری در دستور این وزارتخانه قراردارد و بناداریم از ظرفیت دانشگاه و نخبگان به بهترین نحو استفاده شود.

وی ادامه داد: علی رغم انجام فعالیت های گسترده در استان باز هم کارهای زیادی روی زمین مانده به خصوص در بخش منابع پایه مانند آب و خاک اقدامات زیادی باید انجام شود.

نیکبخت اضافه کرد: کشاورزان بهره بردار آب هستند و وزارت جهاد کشاورزی با مشارکت مردم وظیفه افزایش بهره وری و راندمان تولید را برعهده دارد.

وی وعده داد: با توجه به ظرفیت و استعداد استان گلستان، وزارت جهاد کشاورزی تخصیص اعتبار این منطقه را به صورت ویژه خواهد دید.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: یکی از بخش هایی که زمینه سرمایه گذاری دارد صنایع تبدیلی و تکمیلی است که اتفاقاً متقاضی هم در این بخش زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت قراردادی سال آینده 2 برابر می شود

کشت قراردادی سال آینده 2 برابر می شود