مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-08حوادث

پیکر جوان ملایری از سد کلان بیرون کشیده شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر از پیدا شدن جسد جوان 19 ساله که بعدازظهر روز جمعه 16 تیرماه در سد کلان ملایر غرق شد، خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر از پیدا شدن جسد جوان 19 ساله که بعدازظهر روز جمعه 16 تیرماه در سد کلان ملایر غرق شد، خبر داد.

محمودرضا ملکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ساعت 6 بعدازظهر امروز در پی تماس با سامانه 125 آتش نشانی ملایر و اعلام خبر غرق شدن پسری 19 ساله هنگام شنا در سد کلان، بلافاصله غواصان سازمان به محل اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: عملیات جستجو در زیر آب تا ساعت 8 شب گذشته ادامه داشت و به علت تاریکی و عدم دید کافی ادامه جستجو به امروز موکول شد.

وی با بیان اینکه ادامه عملیات جستجو از صبح امروز آغاز شد، گفت: ساعت 9:55 صبح امروز-شنبه 17 تیر- پیکر بی جان این جوان 19 ساله از عمق شش متری آب بیرون کشیده شد.

ملکی تصریح کرد: این جوان به همراه چند نفر اقدام به شنا در سد کلان کردند که وی در حالی که تنها یک و نیم تا دو متر از ساحل فاصله داشته است، با عمق چهار متری مواجه شده و نتوانسته خود را کنترل کند و به ساحل برساند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر تأکید کرد: با توجه به اینکه عمق سد کلان قبل از آبگیری متفاوت است و عمق منطقه کنار ساحل از یک متر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر جوان ملایری از سد کلان بیرون کشیده شد

پیکر جوان ملایری از سد کلان بیرون کشیده شد