مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 00:062023-07-15اقتصادي

وام ودیعه مسکن در این مناطق دو برابر شد


معاون وزیر راه و شهرسازی از دو برابر شدن وام ودیعه اسکان موقت در بافت های فرسوده خبر داد.

- ؛ معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه گران، سازندگان و مالکان واحدهای فرسوده در سراسر کشور می توانند همزمان با استفاده از حمایت ها، تسهیلات و تخفیفات در سامانه تسهیلات نوسازی مسکن بافت فرسوده از سامانه تسهیلات ویژه نهضت ملی مسکن نیز استفاده کنند.

همچنین تا سقف 120میلیون تومان وام ودیعه مسکن به متقاضیان نوسازی در بافت های فرسوده به شکل قرض الحسنه پرداخت می شود که نسبت به گذشته دو برابر شده است.

طبق گزارش ایسنا، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان زنجان اظهار کرد: پیگیری مسایل مربوط به حوزه بازآفرینی شهری در ستادهای استانی باید با جدیت انجام شود.

در استان زنجان 26 هزار و 400 واحد ناپایدار فاقد هرگونه سازه وجود دارد که در صورت وقوع بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله جان ساکنان آن ها به خطر می افتد و این بناها بر سر ساکنان خود آوار می شوند، به همین دلیل چاره ای جز شتاب بخشی به روند نوسازی مسکن نداریم.

وی با اشاره به این که حدود 100 هزار نفر در بافت های فرسوده استان زنجان ساکن هستند افزود: وزارت راه و شهرسازی یکی از 5 خط تلاش خود را برای تحقق برنامه نهضت ملی مسکن تولید مسکن در بافت های فرسوده به عنوان بهترین و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام ودیعه مسکن در این مناطق دو برابر شد

وام ودیعه مسکن در این مناطق دو برابر شد