مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-28بين الملل

دموکراسی ارزش جنگیدن دارد


باراک اوباما، رییس جمهوری اسبق آمریکا در تازه ترین گفت وگویش با شبکه سی ان ان از نگرانی هایش درباره تضعیف روند دموکراسی در سراسر جهان سخن گفته است.

- باراک اوباما، رییس جمهوری اسبق آمریکا در تازه ترین گفت وگویش با شبکه سی ان ان از نگرانی هایش درباره تضعیف روند دموکراسی در سراسر جهان سخن گفته است.

اوباما همچنین در پاسخ به سوالی درباره انتقاداتی از دولت او که در جریان حمله سال 2014 روسیه به اوکراین می شود نیز گفته است، اوکراین سال 2014 با اوکراین امروز بسیار متفاوت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هم میهن نوشت: رییس جمهور اسبق ایالات متحده تاکید کرد که در آن زمان اوکراین چندان آماده دفاع از خود نبود و کشورهای اروپایی نیز در پیوستن به اقدامات شدید علیه روسیه چندان همراه نبودند.

آقای رییس جمهور! خوش آمدید.

خوشحالم که اینجا هستم.

می خواهم از شما درباره تعهدتان به دموکراسی بپرسم.

شما در آخرین سخنرانی که به عنوان رییس جمهوری آمریکا، یک هفته بعد از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات داشتید، در مورد باورها و ایمان تان به استحکام آرمان های دموکراتیک صحبت کردید.

از آن زمان خیلی اتفاقات رخ داده.

درست است؟ درست است.

آیا هنوز هم چنین احساسی دارید؟ آیا احساس می کنید دموکراسی پیروز خواهد شد؟ من معتقدم که اگر ما برایش بجنگیم، دموکراسی پیروز خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دموکراسی ارزش جنگیدن دارد

دموکراسی ارزش جنگیدن دارد