مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-04سياسي

نشست شورای مشورتی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این جلسه که به ریاست شمس اردکانی، - شورای مشورتی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی، صبح سه شنبه 13 تیرماه در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری تشکیل جلسه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این جلسه که به ریاست شمس اردکانی، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی تشکیل شد، ضمن بحث و تبادل نظر اعضا و سخنرانی دکتر قانعی، دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان سلامت، پورتال جامع طب مکمل که با هدف گردآوری داده ها، ارتقای علمی درمانگران، مدیریت کلان فعالیتها و تسهیل فرآیندهای حوزه طب مکمل طراحی شده، معرفی شد.

مصطفی قانعی در سخنان خود با اشاره به ابرروندهای حاکم بر عرصه پزشکی بر ضرورت توجه به اقتصاد به عنوان یک عامل پیشران در توسعه سلامت تاکید کرد.

وی با اشاره به این که بسیاری از بیماری های واگیر از جمله نیمی از سرطان ها در صورت اصلاح سبک زندگی قابل پیشگیری هستند اظهار داشت: سالهاست که درباره مضرات سیگار صحبت می شود اما این قبیل آموزش ها تاثیر چندانی ندارد ولی اگر اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شورای مشورتی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار شد

نشست شورای مشورتی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار شد