مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-22بين الملل

ادعای واشنگتن پست درباره سیگنال ایران به آمریکا


مذاکرات ایروانی و مالی پس از زد و خورد ایران و امریکا در سوریه شروع شد؛ تهران سیگنال مذاکره فرستاد.

مشاور ارشد بایدن به ایران گفته با تداوم غنی سازی 60 درصدی و ممانعت از فعالیت بازرسان آژانس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از انتخاب، واشنگتن پست نوشت: دولت بایدن در حال انجام مذاکرات غیرمستقیم دوجانبه با ایران است که امیدوار است حداقل برنامه هسته ای تهران را در زمینه تولید تسلیحات محدود کند، به حملات نیابتی این کشور به نیروهای آمریکایی در سوریه پایان دهد و سه زندانی آمریکایی را در ازای دسترسی محدود به برخی از میلیاردها دلار پول های بلوکه شده ایران در خارج از کشور آزاد کند.

در ادامه این مطلب آمده است: به گفته مقامات آمریکایی، اروپایی و خاورمیانه که به شرط ناشناس ماندن برای بحث در مورد یک موضوع حساس صحبت کردند، مذاکراتی که از چند ماه پیش آغاز شده است، احیای مذاکرات برجامی نیست.

بحث های کنونی تلاشی برای ترسیم خطوط قرمز واضح و معکوس کردن آن چیزی است که تشدید مداوم تنش های ایران بوده است که با نحوه رفتار دولت در قبال اعتراض ها و ارسال سلاح به روسیه از سوی تهران برای استفاده در اوکراین افزایش یافته است.

مذاکره کنندگان آمریکایی هشدار داده اند که حملات بیشتر در سوریه، که جدیدترین آنها در ماه مارس رخ داد، و ادامه غنی سازی اورانیوم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای واشنگتن پست درباره سیگنال ایران به آمریکا

ادعای واشنگتن پست درباره سیگنال ایران به آمریکا