مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-04سياسي

ایران و نیجریه به دنبال گسترش روابط اقتصادی هستند


ایران و نیجریه به دنبال گسترش روابط اقتصادی هستند.

- تبریز-سفیر نیجریه در ایران گفت: ایران و نیجریه به دنبال گسترش روابط اقتصادی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الحاجی یاکوبو سنتوراکی سلیمان روز سه شنبه در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بازدید از دانشگاه شهید مدنی تبریز و سایر مکان های تجاری و گردشگری این شهر، افزود: به واسطه ظرفیت های بی کران ایران و تبریز در علم و فناوری، آفریقا می تواند از این ظرفیت ها بهره کافی ببرد.

وی اظهار کرد: زمینه های همکاری دانشگاه های نیجریه با دانشگاه شهید مدنی فراهم بوده و دانشگاه های نیجریه می توانند از همکاری و از توانمندی های این دانشگاه بهره کافی ببرند.

سفیر نیجریه در ایران با بیان اینکه همکاری دانشگاه های 2 کشور می تواند یکی از زمینه های گسترش تعامل بازیابی شده اخیر بین ایران و نیجریه باشد، گفت: آذربایجان شرقی نیز از مهمترین مراکز علم و فناوری در ایران بوده و تعهد و عزم جدی مردم و مسؤولان این استان، مایه پیشرفت آن است.

سنتوراکی سلیمان، با اظهار امیدواری برای حضور بیشتر آفریقایی ها و نیجریه های بیشتر در ایران و تبریز، ادامه داد: دانشگاه شهید مدنی تبریز این مسیر را فراهم کرده و مطمئناً دانشگاه های نیجریه از مهارت و تخصص این دانشگاه بهره کافی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و نیجریه به دنبال گسترش روابط اقتصادی هستند

ایران و نیجریه به دنبال گسترش روابط اقتصادی هستند