مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-18بين الملل

سفر اردوغان با جیب خالی به کشورهای عربی پولدار منطقه


تور 3 مرحله ای اردوغان از 3 کشور عربستان سعودی، قطر و امارات با هدف جلوگیری از فروپاشی اقتصادی و دریافت کمک از کشورهای عربی پولدار منطقه انجام می شود.

- رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه تور منطقه ای خود را با سفر به 3 کشور عربی پولدار در کرانه جنوبی خلیج فارس آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، در شرایطی که اقتصاد ترکیه روزهای سختی را از سر می گذراند و نارضایتی عمومی از تورم بالا و افزایش هزینه های زندگی و کاهش ارزش پول ملی، دولت اردوغان را در تنگنا قرار داده، ناظران معتقدند رییس جمهوری ترکیه برای نجات اقتصادی کشورش دست به دامان کشورهای عربی پولدار شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به تور کشورهای عربی اردوغان نوشت: رییس جمهور ترکیه روز دوشنبه (دیروز) در یک تور 3 مرحله ای از کشورهای خلیج فارس به عربستان سعودی سفر کرد تا فرصت های تجاری و سرمایه گذاری را برای اقتصاد در حال فروپاشی ترکیه جستجو کند.

بر اساس این گزارش: اردوغان با همراهی حدود 200 تاجر ترک وارد شهر جده شد.

  خبرگزاری دولتی عربستان سعودی بامداد روز سه شنبه (امروز) گزارش داد که اردوغان با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در کاخ السلام دیدار کرد.

استقبال ولیعهد سعودی از اردوغان در کاخ السلام در شهر جده/ 17 جولای 2023/ آسوشیتدپرس در طول سفر 3 روزه اردوغان، جلسات تجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر اردوغان با جیب خالی به کشورهای عربی پولدار منطقه

سفر اردوغان با جیب خالی به کشورهای عربی پولدار منطقه