مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-24حوادث

دستگیری عامل اغفال دختر جوان


رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر اغفال شده به آغوش گرم خانواده و دستگیری مرد جوانی خبر داد و گفت: متهم با وعدهای واهی ازدواج موجب فرار این دختر جوان شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: مرد میان سالی هراسان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، دختر جوانم به بهانه تفریح در پارک از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است، در این مدت نیز با تمامی آشنایان تماس گرفتم، اما کسی از او خبری ندارد؛ نگرانم بلایی سر دخترم آمده باشد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی ویژه فقدان تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل زندگی دختر جوان شدند و با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم پی بردند، دختر گمشده با یک مرد جوان به صورت پنهانی ارتباط داشته و به پارک محله نیز مراجعه نکرده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، دختر گمشده توسط مرد جوان در فضای مجازی با شگرد ازدواج اغفال شده و از خانه فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش های علمی و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل اغفال دختر جوان

دستگیری عامل اغفال دختر جوان