مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 20:162023-07-08سياسي

اتمام طرح اتصال خط انتقال جهت تقویت فشار آب ملاشیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید احمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از افت فشار آب ملاشیه  در روزهای اخیر، این تعداد آب معدنی توسط بسیجیان و نیروهای سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)غرب اهواز و با همکاری فرمانداری اهواز، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، شرکت آب و فاضلاب،  توسعه نیشکر و صنایع جانبی، شرکت نورد لوله و شهرداری توزیع شد.

وی اضافه کرد: از روز نخست که شبکه آب ملاشیه دچار افت فشار شد، با همکاری ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی آبرسانی به صورت سیار به منازل منطقه انجام شد.

سرپرست فرمانداری اهواز در ادامه گفت: طرح اتصال خط انتقال از ضلع شرقی ملاشیه جهت تقویت فشارآب این منطقه نیز به صورت شبانه روزی و بسیج امکانات اجرا و شرایط پایدار شد.

سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به اقدامات ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی برای رفع مشکل آب منطقه ملاشیه گفت: از روز نخست که شبکه آب این منطقه دچار مشکل افت فشار شد، امکانات برای رفع مشکل بسیج شدند و تا رفع کامل افت فشار آب، در کنار مردم منطقه ملاشیه هستیم.

موالی زاده افزود: طرح های دیگری نیز برای تقویت فشار آب ملاشیه به صورت اساسی در دستور کار قرار دارد تا دیگر شاهد چنین مشکلی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرح اتصال خط انتقال جهت تقویت فشار آب ملاشیه

اتمام طرح اتصال خط انتقال جهت تقویت فشار آب ملاشیه