مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-09اقتصادي

میزان مشارکت دهیاری ها در امور توسعه ای روستا چقدر می تواند باشد؟


سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان گفت: دهیاری ها می تواند از یک تا 50 درصد در این امور مشارکت کنند اما اینطور نباشد که تمام کار به عهده دهیاری گذاشته شود و این مشارکت و تعامل می بایست دو طرفه باشد.

- به خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی زندیه وکیلی سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان امروز در گفت وگویی رسانه ای اظهار داشت: به موجب قانون روشنایی معابر و یا ساخت جاده و آبرسانی در روستاها وظیفه دستگاه اجرایی مربوطه است و دهیاری ها می تواند از یک تا 50 درصد در این امور مشارکت کنند اما اینطور نباشد که تمام کار به عهده دهیاری گذاشته شود و این مشارکت و تعامل می بایست دو طرفه باشد.

  وی افزود: امروز روستاهای ما با وجود نهاد دهیاری یک متولی مشخص دارد که می توان برای پیگیری هر موضوعی به این نهاد مراجعه کرد اما این نافی وظایف دیگر دستگاه ها در خدمات رسانی به روستاها نیست.

  سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه دوره های آموزشی مناسبی برای دهیاری ها توسط دفتر امور روستایی استانداری برگزار می شود، خاطر نشان کرد: افزایش دانش دهیاران و تسلط آنها به امور و قوانین مرتبط می تواند موجب افزایش بهره وری در صرف اعتبارات و کاهش اشتباهات و تخلفات شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مشارکت دهیاری ها در امور توسعه ای روستا چقدر می تواند باشد؟

میزان مشارکت دهیاری ها در امور توسعه ای روستا چقدر می تواند باشد؟