مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-10ورزشي

داغ آب تنی فصل تابستان بر دل جوانان اردستان


ورزش شنا یکی از ورزش ها و سرگرمی های بسیار مناسب و لذت بخش برای تمام افراد در سنین مختلف، به ویژه در فصل گرما محسوب می شود که این رشته ورزشی در شهرستان اردستان به علت گرمای بالای هوا طرفداران زیادی دارد.

- ایسنا/اصفهان ورزش شنا یکی از ورزش ها و سرگرمی های بسیار مناسب و لذت بخش برای تمام افراد در سنین مختلف، به ویژه در فصل گرما محسوب می شود که این رشته ورزشی در شهرستان اردستان به علت گرمای بالای هوا طرفداران زیادی دارد.

استخر شنای اردستان حدود پنج سال است به دلیل مشکلاتی که در تاسیسات و برخی قسمت های عمرانی آن وجود داشت تعطیل شده و از آن زمان تاکنون قول هایی از سمت مسئولان و متولیان ورزش برای بازسازی آن داده شده که هیچ کدام تاکنون مؤثر نبوده است.

از طرفی دیگر تعطیلی استخر شنای اردستان موجب شده تا جوانان و نوجوانان و حتی افراد بیمار که نیاز به آب درمانی دارند برای استفاده از استخر شنا به شهرهای مجاور بروند که هزینه های مالی و خطرات مسیر را برای آنها به دنبال داشته است.

‎محمد یکی از ورزشکاران اردستانی به ایسنا گفت: ورزش در این شهرستان خیلی وقت پیش خاکسپاری شده است و دیگر جوانان عادت کرده اند که نباید از مشکلات ورزشی خود و کمبودهایی که وجود دارد بگویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داغ آب تنی فصل تابستان بر دل جوانان اردستان

داغ آب تنی فصل تابستان بر دل جوانان اردستان